Respektowanie norm społecznych
Zestawienie bibliograficzne za lata 2015-2020
Książki
- Norma, grupa, organizacja / Stanisław Ehrlich. – Warszawa : Wydawnictwa Prawnicze PWN, 1998. Sygn. W 48150
- Wiążące wzory zachowania : rzecz o wielości systemów norm / Stanisław Ehrlich. – Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. Sygn. W 45824, W 45704
Artykuły z czasopism
- Arkusz analizy przestrzegania zasad / Katarzyna Leśniewska. // Głos Pedagogiczny. – 2013, nr 6, s. 40-41
- Ewaluacja bez tajemnic : wymaganie 5: Respektowane są normy społeczne / Maria Pecyna. // Głos Pedagogiczny. – 2014, nr 5, s. 5-9
- Ewaluacja wymagania: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne / Wiesława Mądrowska. // Monitor Dyrektora Przedszkola. – 2018, nr 3 (90), s. 4-8
- Kapitał normatywny studentów w kontekście nabywania przez nich wiedzy, umiejętności oraz kompetencji / Łukasz Kutyło. // Edukacja. – 2019, nr 1, s. 131-144
- Normy/reguły społeczne w opiniach uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną i w normie intelektualnej – zarys problemu / Danuta Jankowska. // Szkoła Specjalna. – 2014, nr 2, s. 111-121
- Projekt ewaluacyjny wymagania „Respektowane są normy społeczne” / oprac. Wiesława Mądrowska. // Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2013, nr 11 (46), s. 30
- Propozycja narzędzi badawczych do ewaluacji wewnętrznej: W szkole respektowane są normy społeczne. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 11, s. 34-41
- Raport z ewaluacji. Wymagania 1.3. respektowane są normy społeczne / Elżbieta Korczewska. // Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 1, s. 27-29
- Respektowane są normy społeczne : wymagania ewaluacyjne / Piotr Sztompka. // Dyrektor Szkoły. – 2011, nr 2, s. 17-20
- Wymaganie 5. Respektowane są normy społeczne. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 1, s. 26
- Wymaganie nr 5 – Respektowane są normy społeczne. Charakterystyka na poziomie D / Wiesława Mądrowska. // Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2013, nr 11 (46), s. 17-19
- Zwyczajnie szalona normalność / Dorota Krzemiopnka ; zdj. Wojtek Urbanek. // Charaktery. – 2010, nr 10, s. 14-25