Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów

Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów
Zestawienie bibliograficzne artykułów z czasopism za lata 2015-2020 dostępnych w Bibliotece Pedagogicznej w Ostrołęce

  1. Arkusz obserwacji oceniającej wdrażanie dzieci do samodzielności / Wiesława Mądrowska.// Monitor Dyrektora Przedszkola. – 2020, nr 3 (110), s. 43
  2. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 12, s. 44-48
  3. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 11, s. 45-48
  4. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 6, s. 44-48
  5. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 4, s. 43-48
  6. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 9, s. 44-48
  7. Bawię się sztuką. Kreatywnie, czyli twórczo / Anna Kalbarczyk. // Życie Szkoły. – 2018, nr 10, s. 12-16
  8. Głowa pełna pomysłów : jak ćwiczyć swoją kreatywność? / Małgorzata Łuba. // Życie Szkoły. – 2015, nr 2, wkł. Akademia Nauczyciela, s. 30-32
  9. Głowa pełna pomysłów – jak ćwiczyć swoją kreatywność? / Małgorzata Łuba. // Życie Szkoły. – 2016, nr 7, s. 28-32
  10. Gra planszowa CodeBook : zabawa i edukacja / Wojciech Kolarz, Katarzyna Tluczykont. // TIK w Edukacji. – 2017, nr 5, s. 50-51.
  11. Innowacja czy iluminacja… Twórcza aktywność dziecka w szkole / Anna Wileczek. // Nauczanie Początkowe. – 2014/2015, nr 4, s. 7-19
  12. Innowacja pedagogiczna z chemii / Ilona Chmiel. // Chemia w Szkole. – 2017, nr 5, s. 14-15
  13. Inspirujące projekty edukacyjne / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. // TIK w Edukacji. – 2017, nr 6, s. 22-23
  14. Jak rozbudzić uczniowską kreatywność? / Edyta Wójcicka. // Język Polski w Szkole IV-VI. – 2015/2016, nr 4, s. 85-89
  15. Jak wydobyć kreatywny potencjał? / Ewelina Prędka-Pawlun. // Remedium. – 2017, nr 9, s. 5-7
  16. Kierunek kreatywność : rozwijamy twórcze postawy u dzieci / Agnieszka Bukowińska. // Wychowanie w Przedszkolu. – 2017, nr 2, s. 18-20
  17. Kreatywna edukacja / Anna Kožuh. // Wychowawca. – 2015, nr 10, s. 22-25
  18. Kreatywność – ćwiczenia dla uczniów / Magdalena Goetz. // Biologia w Szkole z Przyrodą. – 2015, nr 4, s. 39-40
  19. Kreatywność. Scenariusz zajęć dla uczniów gimnazjum / Agata Sierota. // Remedium. – 2017, nr 12, s. 26-28
  20. Kreatywność w szkole i w domu / Dorota Sowa. // Wychowawca. – 2015, nr 4, s. 22-23
  21. Kreatywność z wyboru / Marcin Jaroszewski. // Remedium. – 2016, nr 7/8, s. 54-56
  22. Kto nosi plecak, czyli o samodzielności / Anna Koszarna.// Psychologia w Szkole. – 2015, nr 2, s. 45-52
  23. Lekcja kreatywności – trening dla ucznia / Ewelina Prędka-Pawlun. // Remedium. – 2017, nr 4, s. 5-7
  24. Nauka innowacyjności / Anna Satel. // Dyrektor Szkoły. – 2017, nr 1, s. 67
  25. Pomoc dziecku z trudnościami w uczeniu się a jego samodzielność / Ewa Skrzetuska.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2020, nr 4, s. 3-1
  26. Powody i sposoby prowokowania uczniów do twórczego myślenia i działania / Izabela Breguła. // Życie Szkoły. – 2017, nr 8, s. 2-9
  27. Przepis na twórcze dzieci / Krzysztof Śliwiński. // Psychologia w Szkole. – 2015, nr 1, s. 12-17
  28. Przestrzeń edukacyjna na miarę XXI wieku / Aleksandra Saczuk. // Dyrektor Szkoły. – 2018, nr 1, s. 68-72
  29. Samodzielność i pasja / Helena Trzeciak.// Wychowawca. – 2020, nr 7/8, s. 20-21
  30. Trening twórczości, czyli gimnastyka dla szarych komórek – cykl warsztatów pobudzających kreatywne myślenie u dzieci i dorosłych / Kamila Jakubczyk. // Biblioteka w Szkole. – 2018, nr 1, s. 11-15
  31. W drodze do samodzielności – czyli wspieranie mechanizmów uczenia się dziecka / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2019, nr 1, s. 33-38
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót